مد و فشن و كمك به آن توسط چهر هاي برتر

۲ بازديد

مد و فشن و كمك به آن توسط چهر هاي برتر

طراحي مد و فشن هنري بسيار زيبا و كاربردي است كه باعث مي‌ شود هر روزه در دنياي مد انواع لباس به جهان مد و فشن وارد شود. اگر بخواهيم رشته طراحي مد و فشن را تعريف كنيم مي ‌توانيم اينگونه بيان كنيم كه رشته تحصيلي آكادميك طراحي مد از بسياري از رشته‌ هايي، از جمله تاريخ، تجارت، تصويرسازي، فناوري استخراج مي ‌شود.

به نقل از مجله اينترنتي چرخونكي به عنوان يك عمل هنري، طراحي مد با فرهنگ در هم آميخته است. طراحان مد، لباس‌ ها را بر اساس تقاضاي مصرف كننده يا ديدگاه خلاقانه خود توليد مي‌ كنند و مصرف كنندگان به اين طرح‌ ها پاسخ مي ‌دهند و همين روند باعث ايجاد طراحي‌ هاي خلاقانه و جديد در دنياي فشن و مد جهاني خواهد شد.

استايل هاي خياباني همان استايل هاي روزمره ايي است كه هر روز با آن درگير هستيم و شاكله ي اصلي مد و فشن را در جامعه تشكيل مي دهد كه شما مي توانيد با مراجعه به مجله اينترنتي مد و فشن اطلاعات كاملي در اين زمينه كسب كنيد. خيلي از طراحان لباس ها ديد كاملي به اين نوع پوشش ها دارند و هميشه ايده يابي هايي را براي محصولات جديد خود را در دنياي مدلينگ از روي استايل هاي خياباني دريافت ميكنند چون به اين امر واقف هستند كه مردم اين نوع پوشش ها پذيرفته اند و به راحتي با اين نوع پوشش ارتباط گرفته اند.

ممكن است به نظر تفاوت‌هايي بين مدهاي طراحان گران‌قيمتي كه در پاريس يا نيويورك نشان داده مي‌شوند و لباس‌هاي ورزشي توليد انبوه و سبك‌هاي خياباني كه در مراكز خريد و بازارهاي سراسر جهان فروخته مي‌شوند، وجود داشته باشد.

با اين حال، صنعت مد شامل طراحي، توليد، توزيع، بازاريابي، خرده‌فروشي، تبليغات و ترويج انواع پوشاك (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) از كمياب‌ترين و گران‌ترين لباس‌هاي مد روز تا لباس‌هاي معمولي روزمره - از لباس‌هاي مجلسي گرفته تا شلوارهاي ورزشي معمولي است.

و اما نقش چهره ها يا همان سلبريتي هاي معروف

شايد اين مورد نياز زيادي به توضيحات نداشته باشه ، همانطور كه شما مي دانيد بازيگران ، ورزشكاران يا افراد مشهور در جامعه يكي از منابع معروف شدن يك نوع پوشش هستند نكته اينكه شما با خواندن بيوگرافي بازيگران هم مي توانيد از كم و كيف شروع كار آنها مطلع شويد. در تمامي جوامع مردم آن جامعه منتظر هستند تا ببينند مثلا بازيگر مورد علاقه شان چه نوع پوششي را انتخاب كرده است كه آنها هم همان نوع لباس يا كيف و كفش را انتخاب كنند. به همين دليل است كه شاهد هستيم خيلي از بازيگران براي يك نوع برند مدل تبليغاتي مي شوند و با آن برند ماه ها سالها يا حتي ده ها سال قرارداد امضا مي كنند.

 

در كشور خودمان بازيگران معروفي را در ذهن داريم كه براي برندي تبليغات دائمي انجام مي دهند،براي مثال نوين چرم را كه در ذهن بياوريد حتما ياد بهرام رادان خواهيد افتاد كه دست كم چند سالي است ، بيلبرد هاي اين برند را به خود اختصاص داده است يا در همين چند ماه گذشته برند پوشاك آقايان ال سي من را در ذهن بياوريد ياد استايل بازيگر جوان ، اميرحسين آرمان خواهيد افتاد چرا كه اين بازيگران مدل هاي تبليغاتي اين برند ها شده اند و علاوه بر تاثير گذاري در فروش در نوع پوشش مردم هم تاثير بسزايي خواهند گذاشت.

طراحي مد هنر به كار بردن طراحي، زيبايي شناسي، ساخت لباس و زيبايي طبيعي در لباس و لوازم جانبي آن است. تحت تأثير فرهنگ و روندهاي مختلف است و در طول زمان و مكان متفاوت بوده است. “يك طراح مد لباس، از جمله لباس، كت و شلوار، شلوار، دامن، و موارد ديگر مانند كفش و كيف دستي را براي مصرف كنندگان است. او مي ‌تواند طراح لباس بايد با اكسسوري يا جواهرات تخصصي مد و لباس آشنايي داشته باشد همچنين بايد بتواند رنگ‌ها را به خوبي در كنار هم قرار داده و لباسي زيبا را طرح كند.

بيشتر بخوانيد : آشپزي خارجي

طراحان مد به روش‌هاي مختلف در طراحي قطعات و اكسسوري‌ هاي خود مانند انگشتر، دستبند و گردنبند كار مي ‌كنند. به دليل زمان مورد نياز براي عرضه يك لباس به بازار، طراحان بايد در مواقعي تغييراتي را در خواسته‌ هاي مصرف كننده پيش بيني كنند.

طراحان مد مسئول ايجاد ظاهري براي لباس‌هاي افراد هستند كه شامل شكل، رنگ، پارچه، پيرايش و موارد ديگر است. طراحان مد نقش مهمي در دنياي ما دارند. استعداد و بينش آنها نقش زيادي در نحوه ارائه خود افراد دارد. آنها بر جامعه و روشي كه براي ابراز خود انتخاب مي‌ كنند تأثير مي‌ گذارند.

صنعت مد از چهار سطح تشكيل شده است: توليد مواد خام، عمدتاً الياف و منسوجات، همچنين چرم و خز. توليد كالاهاي مد توسط طراحان، توليدكنندگان، پيمانكاران و ديگران؛ خرده فروشي و انواع تبليغات. اين سطوح شامل بسياري از بخش‌هاي مجزا اما وابسته به يكديگر است كه همگي به هدف برآوردن تقاضاي مصرف‌كننده براي پوشاك در شرايطي اختصاص داده شده‌اند كه شركت‌كنندگان در صنعت مد را قادر مي‌سازد تا با سود فعاليت كنند.

 

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://world***play.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002 /

https://www.kiva.org/lender/qla3534

https://slides.com/charkho8002

https://visual.ly/users/tohin15096/portfolio

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد