خدمات كامپيوتري غير حضوري

۲ بازديد

خدمات كامپيوتري غير حضوري

امروزه شيوع و گسترش بيماري كرونا سبب شده است كه بسياري از فعاليت ها به صورت دوركاري و در منزل انجام شود علاوه بر اين آموزش مدارس و دانشگاه ها به صورت غيرحضوري بوده و اين امر استفاده از كالاهاي ديجيتالي مانند رايانه و لپ تاپ ها را افزايش داده است.

s1_ggxw.jpg

امروزه شيوع و گسترش بيماري كرونا سبب شده است كه بسياري از فعاليت ها به صورت دوركاري و در منزل انجام شود علاوه بر اين آموزش مدارس و دانشگاه ها به صورت غيرحضوري بوده و اين امر استفاده از كالاهاي ديجيتالي مانند رايانه و لپ تاپ ها را افزايش داده است، از آن جايي كه خرابي و مشكلات مربوطه به سيستم هاي كامپيوتري امري اجتناب ناپذير است در اين مواقع افراد نياز دارند تا در سريع ترين زمان ممكن مشكلات سيستم هاي كامپيوتري خود را برطرف سازند گاهي احتمال دارد مشكلات، مربوط به حوزه ي سخت افزاري و گاهي اوقات نرم افزاري باشد، قطعا برطرف ساختن اين مشكلات در سريع ترين زمان ممكن براي افراد از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.

علاوه بر اين به دليل محدوديت هاي رفت و آمدي در شرايط كرونايي و همچنين عدم تمايل بسياري از افراد براي خارج شدن از منزل رفع مشكلات كامپيوتري اگر به صورت غير حضوري انجام شود بسيار مفيد و سودمند مي باشد و در اين صورت مي توان علاوه بر رفع مشكل، با عدم حضور در اجتماع مانع از گسترش اين بيماري شد، امروزه شركت ها و مجموعه هاي فراواني با همين اهداف مشغول به فعاليت هستند و مي توانند به صورت غير حضوري و از طريق تلفني يا در بستر اينترنت حل مشكلات كامپيوتري را در سريع ترين زمان ممكن انجام دهند در ادامه با روش هاي مختلف رفع مشكلات كامپيوتري به صورت آنلاين و اينترنتي خواهيم پرداخت.

رفع مشكلات كامپيوتري به صورت غير حضوري

 

 

 

همان طور كه پيش تر اشاره شد در اين شرايط سخت كرونايي كه نياز به سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ در منازل به دليل انجام كارها به شكل دوركاري و تحصيل به صورت غيرحضوري افزايش يافته است بسياري از شركت ها و مجموعه ها با رفع مشكلات كامپيوتري به صورت غير حضوري در كنار افراد خواهند بود، شركت رايانه كمك نيز يكي از مجموعه هايي است كه توانسته با حل مشكلات و عيوب سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ به صورت غير حضوري رضايت بسياري از افراد را در اين زمينه به دست آورد.

اما نكته ي مهم در خصوص رفع اين مشكلات و عيوب به شكل غير حضوري اين است كه شخص بايد با استفاده از نرم افزارهاي مختلفي اجازه ي ورود فرد متخصص در اين زمينه را به سيستم خود بدهد در ادامه با نحوه ي انجام اين كار آشنا خواهيم شد.

معرفي نرم افزارهاي كنترل و اتصال به كامپيوتر از راه دور

نرم افزارهاي متعددي هستند كه امكان و اجازه ي دسترسي به سيستم ديگري را از راه دور براي شما فراهم مي كنند، با كمك اين برنامه ها قادر خواهيد بود كنترل كيبورد و ماوس سيستم ديگري را در دست بگيريد، استفاده از اين نرم افزارها براي كارهاي مختلفي صورت مي گيرد و فوايد بسياري نيز دارد اما همان طور كه مي دانيد از جمله مهم ترين كاربردهاي اين برنامه مي توان به رفع مشكل سيستم از راه دور اشاره كرد.

با وجود اين كه نرم افزارهاي متعددي براي اين كار وجود دارند اما اساس كار همه ي آن ها به يك شكل خواهد بود به طوري كه با نصب نرم افزار مربوطه بر روي سيستم ميزبان يا  host و نصب بخش client برنامه بر روي سيستم ديگر مي توان اين ارتباط را برقرار كرد، در ادامه ي اين مقاله به معرفي بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي ارتباط از راه دور خواهيم پرداخت.

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه AnyDesk

نرم افزار اني دسك از جمله رايج ترين برنامه ها براي اتصال به سيستم ديگري از راه دور مي باشد، از جمله مزاياي اين برنامه مي توان به كم حجم بودن، امكان استفاده بر روي ويندوز، لينوكس، اندرويد، مك و استفاده از برنامه به صورت پرتابل بدون نياز به نصب اشاره كرد، براي استفاده از نرم افزار اني دسك مي توانيد آن را از طريق سايت دانلود رايانه كمك دانلود كرده و بعد بايد آن را بر روي هر دو سيستم ميزبان و ميهمان نصب نماييد.

 

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه  TeamViewer

يكي ديگر از نرم افزارهاي محبوبي كه براي ارتباط به سيستم از راه دور مي توان از آن استفاده كرد برنامه ي TeamViewer (تيم ويور) مي باشد، با كمك اين برنامه علاوه بر اجازه ي انتقال فايل ها بين دو سيستم مي توان به رفع مشكلات كامپيوتري به صورت غير حضوري نيز پرداخت.

از  نرم افزار TeamViewer مي توان به غير از ويندوز در پلتفرم هاي مك، لينوكس و اندرويد استفاده كرد، همچنين در صورتي كه تمايلي به نصب اين برنامه بر روي سيستم خود نداشته باشيد مي توانيد از نسخه ي Portabe استفاده نماييد.

براي استفاده از اين برنامه كافي است Your ID و Password كه بعد از نصب برنامه براي شما نمايش داده مي شود را در اختيار شخصي كه قصد ورود به سيستم شما را دارد قرار دهيد، اين شخص مي تواند به سيستم شما وارد شده و مشكل مربوطه را به راحتي برطرف سازد.

 

 

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه Windows Remote Desktop

يكي ديگر از روش هاي اتصال به سيستم استفاده از برنامه ي Remote Desktop در سيستم عامل ويندوز مي باشد كه از اين طريق مي توانيد بدون نياز به دانلود برنامه اي ديگر، از راه دور به رايانه ي شخص ديگري متصل شويد.

 

به طور كلي برنامه هاي مختلفي وجود دارند كه امكان برقراري ارتباط از راه دور را براي شما فراهم مي كنند كه همان طور كه پيش تر گفته شد اساس كار تمامي آن ها شبيه به هم مي باشد اسامي برخي ديگر از برنامه هاي مفيد كه به شما در خصوص ارتباط از راه دور به ديگر سيستم ها كمك مي كند در ذيل آورده شده است.

  • Desktop Now
  • Remote Utilities
  • Chrome Remote Desktop
  • Beam Your Screen
  • Remote Pc

سخن آخر:

ما در اين مقاله سعي كرديم به معرفي ساده ترين روش براي رفع مشكلات كامپيوتري بپردازيم رفع مشكلات سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ به صورت غير حضوري اقدامي است كه مي تواند به شما در اين شرايط كرونايي كمك كند، علاوه بر اين موجب صرفه جويي در زمان و هزينه نيز خواهد شد.

ويندوز

تعميرات كامپيوتر

Alt:

 خدمات و تعميرات غير حضوري سيستم هاي كامپيوتري |  رايانه كمك

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه AnyDesk | حل مشكل رايانه

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه  TeamViewer | تعمير كامپيوتر تلفني

نحوه اتصال دو سيستم با برنامه Windows Remote Desktop | خدمات كامپيوتري آنلاين

Dis:

خدمات و تعميرات غير حضوري سيستم هاي كامپيوتري،رفع مشكلات كامپيوتري با استفاده از نرم افزارهاي ارتباط از راه دور

منبع : www.afkarnews.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد